woensdag 16 juni 2010

Zin om hard te RACEN

Dit jaar is er voor het eerst een Nederlands kampioenschap over de 'sprint' afstand van 750-20-5km en hierop ga ik zaterdag van start in Stein. In andere landen gebeurt dit al langer en levert dit veel spektakel op waardoor dit jaar ook het eerste WK over deze afstand zal worden gehouden in Zwitserland. Erg goed voor de sport denk ik en zeker ook voor mij omdat ik met name nog bezig ben mijn snelheid te ontwikkelen en verwacht eerder op deze afstand aan te kunnen sluiten dan op de Olympische afstand. De voorbereidingen voor Stein waren genieten met minitriathlons in Spanje, winst in de lange zwemloop van Amersfoort, de teamtriathlon, OD triathlon in Almere, baanatletiek en wielerwedstrijden!

Nu wil ik 2 goede triathlons afwerken, het NK sprint in Stein en 27 juni de Olympische afstand in het Belgische Brasschaat. Het mooie aan deze wedstrijden is dat er van alles kan gebeuren en het doel is nog ervaring op doen. We zullen zien en ik heb er zin in!


(in Zeewolde lekker openwater getraind met de vader van Roos)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten