maandag 7 juni 2010

Olympische afstand Almere






Belangrijk voor mij was om dit jaar een snelle 5000m te lopen en dit is met 15.56 gelukt. Hier was ik ontzettend blij mee en met flink wat spierpijn heb ik zondag ook nog meegedaan aan de Olympische afstand triathlon in Almere als training. Doel was om hard te zwemmen en fietsen om vervolgens rustig aan te doen tijdens het hardlopen. Super was het om weer een triathlon te doen, deze wedstrijden doe ik toch het liefste. Na 1500m zwemmen kwam ik met 11 seconden voorsprong als eerste uit het water om te beginnen aan 40km tijdrijden wat ontzettend hard ging en een enorme strijd was waarin we met 3 man overbleven. Tevreden kwam ik als 1e van de fiets en was het best moeilijk om niet toe te slaan op mijn sterkste onderdeel maar met een relatief rustige 10km kon ik alsnog op de 2e plaats en 1e senior finishen in 1.55.46uur. De winnaar was master Carlo vd Bergh en achter mij finishte Martijn Boot en de jonge talentvolle Jarrich van Woersem.

Believing in your dreams is the greatest thing you can do!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten