donderdag 3 juni 2010

YeAh 5000m in 15.56.22

5 doelen heb ik met mijn begeleiding gesteld voor dit jaar, vorige week top 10 gehaald op Papendal, 4.12 op 1500m gelopen en nu 15.56 op de 5000m, nog 2 te gaan! Ik heb eerder al goede 800-1500-3000meters gelopen maar nog nooit een goede 5, mijn pr stond van vorig jaar mei op 16.50 en dat moest veel sneller kunnen. Het loopgala in Wageningen was een geweldige kans met heel veel snelle lopers, Jorit van Malsen won in 14.22 en ik werd 29e in 15.56. 5000m op de baan is toch wel wat anders, makkelijk liep ik mee in de groep voor 16rond wat mijn doelstelling was, daarbij had ik ook nog een persoonlijke haas (Christiaan toffel Hemstede) maar toen die mij mee trok voor de groep uit met nog 1km te gaan ging ik verschrikkelijk kappot en kon ik de laatste ronde bijna niet meer lopen maar eindigde ik toch ruim onder de 16 minuten wat ik heel erg graag wilde laten zien. 14 seconden zit ik onder de limiet voor zowel EK als WK triathlon t/m 23jaar, daarbij is ook nog een zwemlimiet nodig en kwalificatiewedstrijd maar na deze zomer kom ik nog 2 jaar uit in deze categorie dus gaan er nog mooie prestaties komen!





Believing in your dreams is the greatest thing you can do!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten