dinsdag 22 juni 2010

NK sprint Stein

Zaterdag was het eerste NK sprint, vooraf zei ik al dat hier van alles zou kunnen gebeuren en dit het juist mooi maakt. Dit was ook het geval, niemand van de favorieten en podiumkandidaten eindigde op het podium wat zorgde voor een verrassende uitslag met Martijn dekker als kampioen. De wedstrijd werd dus met zwemmen beslist, ik wist dat ik hierop tekort zou komen maar toch heb ik erg goed gezwommen. Ook op de fiets was ik sterk en ben ik naar voren geschoven in de wedstrijd, echter in de 2e wissel ging het mis. Als 2e van mijn groep kwam ik op hoog tempo binnen waarna ik verkeerd zat, moest zoeken en van de jury mijn fiets moest terug zetten. Daarna liep ik wat doelloos rond tussen mijn groep en een groep erachter naar een 19e plek totaal, 15e Nederlander en 8e t/m 23 jaar. Een mooie race die niet perfect verliep voor mij maar wel een veel betere klassering dan vorig jaar die nog veel beter gaat worden.

Zojuist heb ik ook mijn minor 'sport&voeding' met hoge cijfers afgesloten dus nu lekker vakantie en dan nog 1 jaar om af te studeren! YeAh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten