zondag 6 september 2009

Persoonlijk record 1500m !!!

Vrijdag avond na een slechte reis aangekomen in Utrecht samen met Tom Baas om 1500m te lopen. Het weer zat niet mee, regen en wind maar daar was ik niet zo mee bezig. Mijn opdracht was duidelijk, mee knallen in de snelste serie en dan zien wat voor tijd dit opleverd. Vorig jaar liep ik eind van het seizoen in een perfecte race 4.20.9

Nu in de stort regen was ik flink aan het duwen om redelijk aan de binnenkant te kunnen lopen. Richting het einde zette ik hard door en liep wat mannen voorbij, in de laatste bocht viel ik stil, geen controle meer over mijn benen. Heel raar is dat om mee te maken en harder lopen kan niet meer, een aantal komen nog terug over mij heen sprinten maar mijn eindtijd is beter dan ik had durven dromen. 4.16.5!!!

Tom had moeite met de regen en kou op de spieren, op Freek was ik trots omdat hij solo een mooie tijd liep in de regen op 5000m. Heb meteen na de race goed uitgelopen en warm gedoucht ivm de Rutbeek triathlon in Enschede zondag, Mark bracht ons weer naar het station en zo lag ik om 1uur 's nachts weer in mijn bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten