dinsdag 14 juni 2011

Vice-Nederlandskampioen Olympische afstand!

NK Olympische afstand in Amsterdam was een veldslag en mijn beste ooit! Vice-Nederlandskampioen bij de beloften en 9e totaal. Kwam voor mijn doen goed uit het water op de 18e plaats en wist met de derde groep naar de tweede groep toe te rijden. Toen we waren aangesloten wist ik dat een podiumplaats mogelijk was en ben ik hard gestart met lopen, op een foto zie je mij nog op de 7e plek lopen voor Olympier Sander Berk. Veel jongens waren opgebrand of kregen kramp, ook ik had het moeilijk maar heb door kunnen zetten. Dit is al mijn 8e triathlonseizoen en ik doe al 7 jaar mee aan Nederlandse en Belgische kampioenschappen maar heb behalve 'offroad' nooit het podium gehaald. Iedereen bedankt voor alle steun en reacties! Ik heb er altijd in gelooft en weet zeker dat er nog veel meer gaat komen. Believing in your dreams is the greatest thing you can do!







foto's met dank aan Jarrich van Woersem en Anne Bavelaar

2 opmerkingen:

  1. Gave foto's broeder! Aan je wapperende haren kun je zien dat je hard gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die andere foto's zijn echt super mooi!! Ik vind het echt zooooo gaaf hoe goed je het hebt gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen