vrijdag 1 januari 2010

lange koude sylvestercross

Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig en succesvol nieuw jaar toe! Ik zelf ben nog langzaam aan het bijkomen van de jaarwisseling en dat is niet alleen van het feesten.

Op oudjaarsdag is altijd de sylvestercross in Soest, de grootste cross van Nederland dus hier moest ik eens aan meedoen. Anders dan anders nam ik nu deel aan de lange cross van 8000m en dit was behoorlijk heftig vanwege de enorme kou en het parcours. Dit was zeker het zwaarste parcours dat ik ooit gelopen heb in een cross, 4 rondes met een groot stuk mul zand wat ook nog omhoog loopt en verder wat klimmetjes door het bos. Op dit moment ben ik nog niet erg sterk op deze lange afstand wat ik al wist en ook helemaal niet erg is. Erg zwaar heb ik het gehad en ik weet zeker dat ik er sterker van wordt en het motiveert me voor 2010.

2009 was het eerste jaar dat ik niet meer bij de junioren hoorde. Ik heb ervaring op gedaan bij top wedstrijden over de Olympische afstand en mooie overwinningen behaald bij kortere triathlons. Voorop stond mijn ontwikkeling en met de behaalde progressie ben ik dik tevreden. Op school heb ik in 2009 al mijn studiepunten gehaald, en sinds deze zomer heb ik een geweldige vriendin!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten