maandag 18 januari 2010

Holiday in Spain

Trainen gaat best goed maar is de laatste tijd niet altijd even makkelijk met het koude weer. Nu heb ik gelukkig echt iets om naar uit te kijken, begin februari ben ik 17 volle dagen in zuid Spanje! Voor het 3e jaar ga ik naar Torrevieja, een uurtje vanaf Alicante. Daar is het ongeveer 20 graden met veel zon. Olympisch 50m zwembad, ernaast een gloednieuwe atletiekbaan met fitnesscentrum. We zitten aan het strand, gaan zeker in zee zwemmen en er zijn veel heuvels om in te fietsen. In februari start ik ook met mijn minor 'sport&voeding' wat helemaal goed gaat komen aangezien ik in Spanje voornamelijk ga 'trainen&eten'. Paar foto's van de laatste jaren :)






1 opmerking:

  1. Hoi Frank,

    Strakke 800m in Dortmund.

    Veel succes met je "Holiday in Spain". Vergeet daarom niet de CD van de Counting Crows mee te nemen. Let effen op met het afdalen.....

    Groet Rob

    BeantwoordenVerwijderen