donderdag 2 oktober 2014

Bosbaan Triathlon 2e plaats

Na Veenendaal kreeg de Eredivisie nog een afsluitingswedstrijd in Almere, voor het seizoen had ik al besloten hier niet te starten maar in de organisatie van de Bridge to Bridge hardloopevenement in Arnhem te werken. Enige gemiste wedstrijd en het team stond er gewoon weer sterk voor en wist na een 6e plaats het zilver in het eindklassement definitief binnen te halen, een geweldige verrassing voor iedereen!

Zelf moest ik qua lopen nog wat training inhalen en heb ik dus gekozen pas in het laatste weekend van september nog een goede triathlon proberen te doen. Met 700 man is de klassieker in de Bosbaan weer helemaal terug en naast de lokale favorieten stonden teamgenoot Rob Kwaaitaal en ik aan de start naast Menno Koolhaas en Remco de Veen van Pro-triathlon. Met zwemmen lag ik het eerste stukje meteen op kop maar moest ik halverwege lossen bij de mannen van Pro-triathlon en tijdens de 750m was ik al mijn power kwijt in het laatste stuk. Op de fiets lag alles uit elkaar en wist ik in 1 ronde naar Remco te rijden waarna ook Rob aansloot en wij in elkaars buurt bleven en inliepen op Menno de eenzame koploper.

Als eerste kon ik het loopparcours op en heb ik meteen flink tempo gemaakt! Menno was even in zicht maar liep steeds verder uit terwijl na een paar rondes mijn tweede plek vrij zeker leek kwam Rob nog heel dichtbij in een eindsprint! Leuke wedstrijd en afsluiter van het seizoen



Believing in your dreams is the greatest thing you can do!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten