vrijdag 19 september 2014

Eredivisie Stein en Veenendaal

Stein was voor mij een lastige wedstrijd door een loopblessure kon ik niet goed presteren maar wist ik het team te steunen om onze 2e plaats in het klassement vast te houden.




Na een korte voorbereiding op Veenendaal kon ik na een sterk zwemonderdeel aansluiten in de 2e groep en hiermee nog wat naar voren schuiven waardoor mijn teamgenoot nog naar de 5e plek kon rennen. Zelf kwam ik na 1 ronde lopen nog door op de 15e plaats maar daarna maakte de trainingsachterstand met lopen het erg moeilijk en ben ik als 25e gefinisht. Erg dubbel gevoel, zwemmen en fietsen ging hartstikke goed en met het team weer een mooie 3e plaats in de wacht gesleept en de 2e plaats in het klassement wederom behouden. Echter is het lopen normaal mijn beste onderdeel en was het mooi om weer mee te kunnen doen maar moeilijk om hierop ingehaald te worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten