maandag 21 november 2011

Zevenheuvelenloop

De laatste jaren heb ik flink in mijn loopsnelheid geinvesteerd op de baan en nu wil ik ook wat aandacht gaan besteden aan de langere afstanden rond 10km. Dit is toch een hele omschakeling qua afstand en daarbij ben ik natuurlijk pas net weer aan het trainen. De zevenheuvelenloop heb ik altijd al eens willen doen en leek me nu een mooie trainingsprikkel en testmoment. Geen idee wat ik zou kunnen en hoe het zou voelen maar uiteindelijk is het me hartstikke meegevallen en liep ik vrij makkelijk 54.55min. De eerste 5km in 18.24, 10km in 36.40 en laatste 5km als snelste in 18.15. Niet zo heel snel gezien mijn 15.56 maar een mooie eerste stap en de huidige spierpijn geeft wel weer aan dat ik hier eerst maar eens aan moet wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten