dinsdag 10 augustus 2010

Vakantie thuis en Gerardmer

Na een de eerste seizoenshelft en het afronden van mijn minor heb ik 100% vakantie gehouden. Dit betekend niet veel inkomsten maar ook een ontzettend relaxte tijd :) ik ben 2 weken alleen thuis geweest waarvan 1 week samen met mijn vriendinnetje. Goed uitgerust, veel leuke dingen gedaan en een beetje getraind. Daarna ben ik met Tom Baas gaan camperen in de Franse Vogezen, namelijk in het voor triatleten bekende Gerardmer. Hier hebben wij 2 weken goed getraind wat door alle wedstrijden weer lang geleden was. Het is een erge mooie omgeving met flink wat cols tot 1400m hoogte, in het meer konden wij een ronde zwemmen van zo'n 5km en in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Alpen kan je hier ook nog vlak lopen. Op dit moment is het weer even wat bijkomen van al het trainen om vervolgens weer flink wat wedstrijden mee te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten