zaterdag 28 augustus 2010

9.07 op 3000m flink record

Gisteravond liep ik in Utrecht tijdens de trackmeeting opnieuw 3000m, 2 weken terug kwam ik tot een pr van 9.16 waar ik erg ontevreden mee was. Toen was het mijn eerste van de 4 wedstrijden in 11 dagen waar ik erg goed van hersteld ben!

Dit keer mocht ik niet in de snelste serie starten hoewel ik uiteindelijk finishte met de 7e tijd van de dag. Tot de laatste ronde liep ik op de 3e posititie in mijn serie met doorkomsten van 3.03 6.07 om met een laatste rondje van 67 te winnen in 9.07. Ik liep erg makkelijk mee, had weer een flink eindschot en met de eindtijd ben ik voor nu erg tevreden al zou het nog wel harder moeten kunnen in een betere race. Meest opvallende prestatie was van Brian Kampstra (junior B) die 8.45 liep!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten