zondag 14 maart 2010

'run-atb-run' Papendal, 2e plaats

Vandaag weer een bericht vanuit Nederland. Voor mij is nationaal sportcentrum Papendal 15km van huis en dus werd het hoog tijd dat ik mee ging doen aan de offroad duatlon ook wel 'run-atb-run' genoemd. Natuurlijk heb ik dit jaar al van alles gedaan, indoor atletiek, 10km in hardewijk gewonnen in de sneeuw, minitriathlons in Spanje maar eigenlijk werd dit mijn eerste lange combinatie wedstrijd.
Vanaf de start ging het hard, Jeroen Reintjes atleet op de baan, cross en weg nam meteen een voorsprong. Ik hield me nog wat rustig omdat ik weet dat de wedstrijd een uur zal duren en wissel als 3e maar haal op de mtb snel de nummer 2 in. Erg leuk om weer in competitieverband te mountainbiken, laatste keer was NK offroadtriathlon in 2008. Ik zat lekker in de wedstrijd, geen bomen geraakt en op mijn fiets blijven zitten. Op de 4e plaats de wisselzone weer in maar vrij gemakkelijk naar de 2e plek terug gelopen. Erg genoten van de wedstrijd en het zwaarste was toch wel met mijn grote tas op de rug terug naar huis fietsen met wind tegen over de ginkelse heide :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten