maandag 4 maart 2013

Winst 10km voorjaarsloop Bemmel

Na een weekje genieten in Kaapstad had ik thuis de training weer serieus opgepakt. Even wennen om weer in mijn ritme te komen met vroeg zwemmen maar ook op zondag bij Roos in Nijmegen vroeg opgestaan en naar de voorjaarsloop in Bemmel. Een 10km wegwedstrijd onder koude en natte omstandigheden liep ik eigenlijk van start tot finish aan kop door de grijze polders tussen weilanden langs het water in de wind. Ik kon best lekker ontspannen tempo lopen maar vind het nog moeilijk om in mijn eentje voor zo'n lange tijd het tempo maximaal hoog te houden als het meer trainen lijkt dan wedstrijd. Met een snelle slotkilometer won ik in 34.36 met 50 seconden voorsprong en persoonlijk record.



I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten