donderdag 10 januari 2013

Op weg naar seizoen 2013

2013 gaat mijn 10e triathlon seizoen worden waardoor je gaat denken dat ik oud ben. In triathlon categorieen hoor ik nu ook bij de grote mannen aangezien ik in december 23 jaar ben geworden. Tijd voor nieuwe stappen om ook nu mee te doen voor de winst en mijzelf te blijven verbeteren. Oorspronkelijk kom ik uit het wedstrijdzwemmen maar aangezien ik nu al 10 jaar triathlons doe is dit inmiddels te lang geleden om daar nog op door te profiteren. Daarom ben ik opnieuw begonnen met wedstrijdzwemmen en wel tussen de jonge talenten in Barneveld bij topclub DWK. Voor het eerst in mijn leven sta ik meerdere keren per week 's nachts op om van 6 tot 8 uur mijzelf eraf te laten zwemmen door jongens en meisjes in de hoop dat ik iets van hen overneem. Ik wist niet of ik dit zou trekken maar mijn motivatie is groot na 2 jaar achter de kopgroep aan te rennen op het NK OD en het werd ook wel tijd om iets nieuws te proberen op zwem gebied! Een lange tijd was het vooral wennen aan 2u trainen maar inmiddels heb ik een eerste trainingswedstrijdje gezwommen waarbij ik bijna 30s sneller was op 1500m dan een jaar geleden. Ook in 2013 zal ik in de Eredivisie racen voor het versterkte team Snellewielen.nl en richt ik mij voornamelijk op de NK's sprint en Olympische afstand. Komende tijd meer updates over mijn weg naar seizoen 2013!
Believing in your dreams is the greatest thing you can do!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten