woensdag 31 augustus 2011

2e @ kwart triathlon Doetinchem

In 2005 was ik 15 jaar en wilde ik best graag eens een kwart triathlon proberen, hetzelfde jaar zou ik nog 16 worden en daarom kreeg ik toestemming in Doetinchem. Na (zonder dat ik het doorhad) als 1e uit het water te zijn gekomen was het fietsen best lang en ging het lopen redelijk waardoor ik ergens midden in het veld kon finishen in volgens mij 2.18u als 1e H16. Ik vond dit een geweldige ervaring en nam mij voor toch eerst maar eens sneller te worden om op termijn over deze afstand te kunnen knallen.


Dit jaar wilde ik andere wedstrijden doen die niet mogelijk waren waardoor ik bedacht om eens terug te keren in Doetinchem voor de overall winst. Na vorige week 3e in Schagen werd ik dit keer echter 2e in Doetinchem achter Eddy Lamers en lijkt het mij duidelijk welke plek volgende week volgt in Spijkenisse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten